Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуль, Іван-
dc.contributor.authorГриневич, Лілія-
dc.contributor.authorHul, Ivan-
dc.contributor.authorHrynevych, Liliia-
dc.date.accessioned2019-09-18T10:03:30Z-
dc.date.available2019-09-18T10:03:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГуль І. Застосування екологічного маркетингу в контексті комерціалізації професійного спорту / Іван Гуль, Лілія Гриневич // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 46-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22229-
dc.description.abstractМетою наукового дослідження є визначення ролі екологічного маркетингу в процесі комерціалізації послуг у професійному спорті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectкомерціалізація професійного спортуuk_UA
dc.titleЗастосування екологічного маркетингу в контексті комерціалізації професійного спортуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZEcon_S2_13.pdf608.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.