Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16770
Title: Управління маркетингом футбольних клубів як наукова проблема
Authors: Фалах, Рідха
Falakh Ridkha
Keywords: футбольний клуб
маркетинг
управління маркетингом
програма маркетингу
Issue Date: 2009
Publisher: ЛДУФК
Citation: Фалах Р. Управління маркетингом футбольних клубів як наукова проблема / Рідха Фалах // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2009. - Вип. 13, т. 4. - С. 199-203.
Abstract: Мета - теоретично обґрунтувати необхідність формування системи управління маркетинговою діяльністю футбольних клубів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16770
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фалах Р..pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.