Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФалах, Рідха-
dc.contributor.authorFalakh Ridkha-
dc.date.accessioned2019-01-21T13:07:36Z-
dc.date.available2019-01-21T13:07:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФалах Р. Управління маркетингом футбольних клубів як наукова проблема / Рідха Фалах // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2009. - Вип. 13, т. 4. - С. 199-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16770-
dc.description.abstractМета - теоретично обґрунтувати необхідність формування системи управління маркетинговою діяльністю футбольних клубів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectфутбольний клубuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectпрограма маркетингуuk_UA
dc.titleУправління маркетингом футбольних клубів як наукова проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фалах Р..pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.