Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1328
Title: Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі чемпіонату Європи 2010 р.)
Authors: Зєнкова, Анна
Keywords: легка атлетика
чемпіонат Європи
комерціалізація
Issue Date: 2011
Citation: Зєнкова А. Вплив комерціалізації на змагання з легкої атлетики (на прикладі чемпіонату Європи 2010 р.) / Анна Зєнкова // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 99 - 104.
Abstract: У статті проаналізовані особливості організації та проведення спортивних змагань у легкій атлетиці на прикладі чемпіонату Європи 2010 року. Розглянуто зміни та нововведення, що відбулися в цих змаганнях під впливом процесу комерціалізації. Визначено деякі елементи комерційного підходу до проведення чемпіонату Європи та їх вплив на розвиток і популяризацію легкої атлетики.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1328
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Зєнкова _225.pdf251.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.