Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамер, Хадер-
dc.contributor.authorЛевицький, Віталій-
dc.contributor.authorДовгич, Олександр-
dc.contributor.authorSamer, Khader-
dc.contributor.authorLevytskyi, Vitalii-
dc.contributor.authorDovhych, Oleksandr-
dc.date.accessioned2018-03-30T08:32:53Z-
dc.date.available2018-03-30T08:32:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСамер Х. Організаційні та соціально-педагогічні передумови впровадження фітнес-технологій [Електронний ресурс] / Хадер Самер, Віталій Левицький, Олександр Довгич // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 39-43. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/353uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9769-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення організаційних та соціально-педагогічних передумов упровадження фітнес-технологій у процес фізичного виховання студентської молоді Палестини. У дослідженнях взяли участь 70 студентів вищих навчальних закладів та 128 фахівців зі сфери фізичної культури і спорту Палестини. Визначено чинники, що лімітують розробку та впровадження фітнес-технологій й основні умови успішної розробки та впровадження фітнес-технологій, серед яких удосконалення системи кадрового, матеріально-технічного, науково-методичного та інформаційного забезпечення, підвищення рівня рухової активності, формування позитивної мотивації до занять фізичними вправами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфітнес - технологіяuk_UA
dc.subjectорганізаційні передумовиuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічні передумовиuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectПалестинаuk_UA
dc.titleОрганізаційні та соціально-педагогічні передумови впровадження фітнес-технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
353-727-1-SM.pdf219.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.