Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2018-03-28T09:53:48Z-
dc.date.available2018-03-28T09:53:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІванова Л. Маркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 39-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9698-
dc.description.abstractЗа сприятливих зовнішніх умов і успішної діяльності туристичної компанії важливо не зосереджувати увагу на одному типі маркетингових комунікацій, а постійно їх комбінувати. Проте в умовах кризи туристичні компанії вимушені здійснювати свою комунікаційну політику з надзвичайно обмеженим бюджетом. У цьому випадку доцільно зосередитися на зв’язках з громадськістю та синтетичних маркетингових комунікаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції Туризм_09.pdf74.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.