Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапова, Олена-
dc.contributor.authorЛевків, Володимир-
dc.contributor.authorГринів, Олег-
dc.contributor.authorOstapova, Olena-
dc.contributor.authorLevkiv, Volodymyr-
dc.contributor.authorHryniv, Oleh-
dc.date.accessioned2018-03-20T12:10:35Z-
dc.date.available2018-03-20T12:10:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОстапова О. До проблеми організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання [Електронний ресурс] / Олена Остапова, Володимир Левків, Олег Гринів // Спортивна наука України. - 2013. - № 4 (55). - С. 32 -37. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/160uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9501-
dc.description.abstractІнтенсифікація виробництва та зміна функціональних обов’язків фахівців посилюють вимоги до якості підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Мета дослідження: визначити пріоритети в організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчання. Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, теоретичні методи пізнання. Виявлено пріоритетність індивідуально-особистісного підходу в організації фізичного виховання студентів, формування у них професійно важливих умінь та навичок, розвитку професійно важливих фізичних, психічних і вольових якостей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectіндивідуально-осо¬бистісний підхідuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі трудового навчанняuk_UA
dc.titleДо проблеми організації фізичного виховання майбутніх учителів трудового навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
160-327-1-SM.pdf340.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.