Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, Наталія-
dc.date.accessioned2017-10-20T07:16:56Z-
dc.date.available2017-10-20T07:16:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСереда Н. Характеристика комплексу маркетингових комунікацій фізкультурно-спортивної організації / Наталія Середа // Молода спортивна наука України : зб. тез доп. / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2017. - Вип. 21, т. 4. - С. 118-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8033-
dc.description.abstractМета – визначити ефективність використання комплексу маркетингових комунікацій у діяльності фізкультурно-спортивної організаціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectфізкультурно-спортивна організаціяuk_UA
dc.titleХарактеристика комплексу маркетингових комунікацій фізкультурно-спортивної організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Н. Середа.pdf639.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.