Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочубей, М.-
dc.contributor.authorСидорко, Олег-
dc.contributor.authorГотліб, В.-
dc.date.accessioned2017-10-05T07:32:36Z-
dc.date.available2017-10-05T07:32:36Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.citationКочубей М. Й. Обгрунтування, розробка та застосування системи рейтингового контролю знань та умінь студентів : метод. посіб. для викладачів навч. закладів та слухачів факультетів підвищення кваліфікації / М. Й. Кочубей, О. Ю. Сидорко, В. М. Готліб. - Львів : [Б. в.], 1994. - 32 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7841-
dc.description.abstractПоняття «рейтингове оцінювання» трактується як система проведення контролюючих заходів, оцінювання, впорядкування та обліку навчальних досягнень студентів протягом навчання у вузі. Поточними і підсумковими результатами її застосування є багатобальні оцінки, які, з одного боку, враховують професійно-прикладну значущість різних видів контролю, навчальних блоків і дисциплін, з іншого — дозволяють диференціювати усіх студентів згідно 3 рівнем навчальних досягнень з урахуванням їх індивідуальної динаміки протягом усього періоду навчання. На підставі рейтингової оцінки визначається рейтинг студента — порядкова позиція, яку студент займає відповідно до свого рівня навчальних 'досягнень серед усіх студентів групи, факультету, інституту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectрейтингове оцінюванняuk_UA
dc.titleОбгрунтування, розробка та застосування системи рейтингового контролю знань та умінь студентів : метод. посіб. для викладачів навч. закладів та слухачів факультетів підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Методичні посібники

Files in This Item:
File SizeFormat 
М. Кочубей, О. Сидорко, В. Готліб.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.