Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКупріненко, Ольга-
dc.contributor.authorМазепа, Марія-
dc.date.accessioned2017-10-04T07:29:29Z-
dc.date.available2017-10-04T07:29:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКупріненко О. Сучасний стан та проблеми реабілітації хворих на ранній ревматоїдний артрит / Ольга Купріненко, Марія Мазепа // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2017. - Вип. 25/26. - С. 168-174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7813-
dc.description.abstractМета дослідження полягала в обгрунтуванні необхідності розробки науково-методичного апарату реабілітації хворих на ранній ревматоїдний артрит з використанням методів фізичної терапії та ерготерапії. Розглянуто проблеми реабілітації хворих на ранній ревматоїдний артрит китиць, який є найбільш поширеним серед ураження суглобів. Показан, що альтернативним шляхом вирішення цих проблем є використання методів і засобів фізичної терапії та ерготерапії. За результатами проведеного аналізу існуючих методів реабілітації хворих на ранній ревматоїдний артрит китиць встановлено, що вони дозволяють вирішити тільки деякі часткові завдання. Доведено, що комплексне поєднання методів та засобів фізичної терапії і ерготерапії потребує відповідного наукового обґрунтування з метою подальшої розробки програм реабілітації хворих на ранній ревматоїдний артрит.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectревматоїдний артритuk_UA
dc.subjectфізична терапіяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.titleСучасний стан та проблеми реабілітації хворих на ранній ревматоїдний артритuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
О. Купріненко, М. Мазепа.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.