Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorProkopenko, O.-
dc.contributor.authorKostyuchenko, N.-
dc.date.accessioned2017-06-29T09:44:15Z-
dc.date.available2017-06-29T09:44:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationProkopenko O. Development of environmental marketing strategies of enterprises on the basis of sustainable development / O. Prokopenko, N. Kostyuchenko // Methodological bases and practice of sustainable development implementation : monograph / edited by Dr. of Economics, Prof. O. Prokopenko, Ph.D in Economics, Assoc. Prof. N. Kostyuchenko. – Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2015. – Part 2. – P. 108-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7278-
dc.descriptionАдресовано фахівцям з питань економіки природокористування, макроекономічного регулювання, регіонального розвитку, економіки підприємства, інноваційного менеджменту та маркетингу.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherRuda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidiumuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleDevelopment of environmental marketing strategies of enterprises on the basis of sustainable developmentuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
methodological_bases_and_practice.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.