Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7251
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Окопний, Андрій | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-20T12:35:44Z | - |
dc.date.available | 2017-06-20T12:35:44Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Окопний А. Фізичне виховання як пріоритетний напрям європейської педагогічної науки другої половини ХІХ - першої половини ХХ століття / Андрій Окопний // Актуальні проблеми теорії і методики фізичного виховання : колект. моногр. - Львів, 2005. - С. 82-84. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7251 | - |
dc.description.abstract | Узагальнення проблеми розвитку фізичного виховання другої половини XIX - початку XX ст. дозволило встановити, що тіловиховання стає пріоритетним напрямом педагогічної науки, чим зумовлені істотні зміни в шкільній і позашкільній практиці. Важливим фактором поширення громадської форми тіловиховання серед молоді була народна педагогіка, як результат об'єктивного творчого внеску багатьох поколінь у духовну культуру народу. Спостерігається зростання науково-педагогічних досліджень у напрямі фізичного виховання. Теоретична думка українських вчених-педагогів у фізичному вихованні середини XIX - середини XX століття не поступалася значущістю педагогічної думки європейських народів. Проблема полягала у втіленні ідей фізичного виховання у навчально-виховний процес молоді тодішніх освітніх закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | тіловиховання | uk_UA |
dc.title | Фізичне виховання як пріоритетний напрям європейської педагогічної науки другої половини ХІХ - першої половини ХХ століття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
А. Окопний.pdf | 278.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.