Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorСтефанишин, Маркіян-
dc.date.accessioned2017-04-25T09:46:23Z-
dc.date.available2017-04-25T09:46:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБоднар І. Зміни психоемоційного стану школярів в умовах застосування диференційованих нормативів фізичної підготовленості / Іванна Боднар, Маркіян Стефанишин // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2016. - № 3(25). - С. 3-11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6875-
dc.description.abstractДиференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів є актуальним аспектом удосконалення процесу фізичного виховання школярів. Мета – виявити позитивний вплив диференційованих нормативів фізичної підготовленості на показники психоемоційного стану школярів. У педагогічному експерименті взяло участь 265 учнів старшого шкільного віку, які були розподілені порівну на дві рівноцінні групи: експериментальну (131 учень) і контрольну (134 учні). Застосовано опитування й методи психодіагностики (САН, визначення ситуативної та особистісної тривожності і мотивованості класу на досягнення успіху в діяльності). З’ясовано позитивні зміни в психоемоційному стані учнів старших класів і їхнього ставлення до уроків фізичної культури. Збільшилася кількість школярів з сильною мотивованістю на досягнення успіху в діяльності; суттєво зросла кількість школярів з високим рівнем самопочуття; зменшилася кількість школярів з низьким рівнем активності за рахунок зростання кількості школярів з середнім і високим рівнями; суттєво зросла кількість старшокласників, які оцінювали рівень власного настрою як високий; рівень особистісного рівня тривожності школярів в умовах педагогічного експерименту не змінився; проте кількість учнів з високим рівнем ситуативної тривожності значно зменшилася.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectмотивованістьuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.titleЗміни психоемоційного стану школярів в умовах застосування диференційованих нормативів фізичної підготовленостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
І. Боднар, М. Стефанишин.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.