Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖелєзний, Олексій-
dc.contributor.authorЗасік, Г.-
dc.contributor.authorМухін, Володимир-
dc.contributor.authorСклярова, Н.-
dc.date.accessioned2017-03-13T08:58:08Z-
dc.date.available2017-03-13T08:58:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗміст педагогічних методів фізичної реабілітації спортсменів з наслідками травм нижніх кінцівок / Желєзний О. Д., Засік Г. Б., Мухін В. М., Склярова Н. О. // Науковий часопис [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – Київ, 2017. – Вип. 2 (83) 17. – С. 35-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6599-
dc.description.abstractОднакові за місцем отримання травми через різні об'єктивні причини призводять до різних наслідків. Тому фізична реабілітація кожного спортсмена повинна бути індивідуальною і педагогічні методи відіграють в цій роботі важливу роль. Мета: визначити зміст педагогічних методів, необхідних для успішної фізичної реабілітації' спортсменів, які отримали травми нижніх кінцівок. Завдання: вивчити рекомендації наявних наукових та навчально-методичних джерел, систематизувати пропозиції за умови дїі на травмованих, запропонувати авторські напрацювання і порівняти їх з рекомендаціями та результатами спеціалістів. Матеріал: на різних етапах протягом тривалого часу (з 2004р.) автори дослідили 622 хворих з наслідками травм нижніх кінцівок, серед яких 53 спортсмена-ігровика віком від 18 до 42 років. Результати: запропоновано зміст педагогічних спостережень, педагогічних тестувань, педагогічного експерименту, для проведення якого авторами розроблені картки з оцінками психомоторних умінь та рухових можливостей травмованих. Запропоновані методики оцінок психоемоційного стану, виконано аналіз психодіагностики та корекція психоемоційного стану кожного травмованого спортсмена. Визначені основні заходи та засоби фізичного виховання на післялікарняному етапі. Висновки: використані у комплексній фізичній реабілітації травмованих спортсменів-ігровиків педагогічні методи допомогли скоротити терміни реабілітації наслідків травм нижніх кінцівок на 1-3 тижні проти стандартних рекомендованих термінів, 77,4% досліджених спортсменів відновили функції' нижньої кінцівки і 72,5% з них повернулися до тренувального процесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectспортсмениuk_UA
dc.subjectпедагогічні методиuk_UA
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UA
dc.titleЗміст педагогічних методів фізичної реабілітації спортсменів з наслідками травм нижніх кінцівокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.