Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.date.accessioned2017-02-08T10:33:26Z-
dc.date.available2017-02-08T10:33:26Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБоднар І. Теорія і методика фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи : метод. посіб. / Іванна Боднар. - Львів : [б. в.], 2004. - 38 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6385-
dc.description.abstractРобота з дітьми, які станом здоров'я відносяться до спеціальної медичної групи (СМГ), посідає важливе місце під час реалізації завдань фізичного виховання школярів. Цей контингент дітей вимагає більшої уваги з боку працівників сфери фізичного виховання й охорони здоров'я, оскільки відсоток захворюваності дітей залишається високим і надалі зростає. Практика свідчить про те, що організація роботи в школах у спеціальних медичних групах не відповідає сучасним вимогам. Багато вчителів з фізичної культури не володіють достатнім рівнем знань щодо особливостей методики та організації занять у СМГ. Методичний посібник розрахований для студентів вищих навчальних закладів галузі фізичної культури та спорту, слухачів курсів підвищення кваліфікації, вчителів фізичної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтеорія і методика фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectспеціальна медична групаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectзахворюванність учнів СМГuk_UA
dc.subjectгрупи здоров'яuk_UA
dc.subjectкомплектування підгруп СМГuk_UA
dc.subjectметооди фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectурок фізичної культуриuk_UA
dc.subjectформи фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectконтроль у фізичному вихованні учнів СМГuk_UA
dc.titleТеорія і методика фізичного виховання учнів спеціальної медичної групиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Методичні посібники

Files in This Item:
File SizeFormat 
тім фв учнів спец груп.pdf6.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.