Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5951
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРедозубов, Олександр-
dc.date.accessioned2016-11-14T11:38:57Z-
dc.date.available2016-11-14T11:38:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРедозубов О. Здоров'язбережна компетентність курсанта льотного вищого навчального закладу: поняття, сутність, структура / Олександр Редозубов // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 3(13). - С. 40 - 47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5951-
dc.description.abstractПроблема формування професійної компетентності курсантів льотних вищих навчальних закладів (ВНЗ) у контексті інтеграційного підходу виходить сьогодні на рівень пріоритетних в авіаційній галузі і вищій школі зокрема. Проте орієнтація тільки на професійні компетенції є недостатньою. Мета: дослідити проблему формування психофізіологічної надійності майбутніх авіаційних фахівців у контексті оволодіння здоров'язбережною компетентністю, визначити її поняття, сутність і структуру. Упровадження компетенцій у сфері професійної освіти зумовлює розширення «повноважень» у бік універсальних стратегій, що забезпечують творчу суб’єктну діяльність майбутнього фахівця. Уведення поняття “здоров'язбережна компетентність” акцентує увагу не тільки на проблемах розвитку загальних і спеціальних фізичних якостей майбутнього авіаційного фахівця, що зумовлені вимогами професійної діяльності, але й проблемами формування критеріїв універсального фахівця як самореалізованої людини. Здоров'язбережна компетентність – це системна здібність особистості майбутнього авіаційного фахівця, яка спрямована на автономне формування власного динамічного здоров’я і професійного довголіття засобами психогігієни, фізичної і психофізіологічної підготовки. Ця компетентність є невід’ємним атрибутом професійного й особистісного зростання, провідною властивістю суб’єктності курсанта, яка розвивається на основі внутрішньої свободи та відповідальності особистості в навчальній діяльності. Cтруктура здоров'язбережної компетентності курсанта містить такі компоненти: автодидактичний, рефлексивний, вольовий, креативний.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectздоров'язбережна компетентністьuk_UA
dc.subjectфізична підготовкаuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічна підготовкаuk_UA
dc.titleЗдоров'язбережна компетентність курсанта льотного вищого навчального закладу: поняття, сутність, структураuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
О. Редозубов.pdf277.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.