Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогуславська, Вікторія-
dc.contributor.authorЖмуцький, Павло-
dc.contributor.authorБондар, Оксана-
dc.date.accessioned2016-10-21T08:21:36Z-
dc.date.available2016-10-21T08:21:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБогуславська В. Вплив різних режимів тренувань на фізичну підготовленість хлопців та дівчат на етапі попередньої базової підготовки у веслуванні на байдарках / Вікторія Богуславська, Павло Жмуцький, Оксана Бондар // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2015. - № 4(22). - С. 28 - 33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5831-
dc.description.abstractРоботу присвячено вивченню ефективності різних режимів тренувань на етапі попередньої базової підготовки веслувальників на байдарках. Мета дослідження полягала в розробленні програм з використанням різних режимів тренувань для цілеспрямованого вдосконалення фізичної підготовленості веслувальників на етапі попередньої базової підготовки. У досліджені брали участь хлопці (15–16 років) і дівчата (14–15 років) ІІ–ІІІ спортивних розрядів. Установлено, що незалежно від статі спортсменів, тренування, в яких переважає стимуляція анаеробних процесів енергозабезпечення, більш ефективні, ніж тренування в аеробному режимі енергозабезпечення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectаеробна продуктивністьuk_UA
dc.subjectанаеробна продуктивністьuk_UA
dc.subjectрежим енергозабезпеченняuk_UA
dc.subjectпопередня базова підготовкаuk_UA
dc.subjectенергозабезпеченняuk_UA
dc.titleВплив різних режимів тренувань на фізичну підготовленість хлопців та дівчат на етапі попередньої базової підготовки у веслуванні на байдаркахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
В. Богуславська, П. Жмуцький, О. Бондар.pdf792.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.