Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Олена-
dc.date.accessioned2015-02-16T12:45:04Z-
dc.date.available2015-02-16T12:45:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКравченко О. Стейкхолдери як агенти зовнішніх комунікацій в організаціях сфери масового спорту та спорту для всіх / Олена Кравченко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 4. - С. 47 - 52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/515-
dc.description.abstractКомунікаційні процеси є невід’ємною частиною діяльності будь – якої організації сфери масового спорту та спорту для всіх. Для створення успішних комунікативних актів та результативної діяльності необхідне досконале знання учасників процесу, насамперед стейкхолдерів. Проте на цей момент феномен «стейкхолдерів» є вивчений недостатньо і потребує ґрунтовних досліджень. Ми досліджували різні наукові джерела та сформулювали основні ідеї суті стейкхолдерів та способи їх аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмасовий спортuk_UA
dc.subjectспорт для всіхuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.titleСтейкхолдери як агенти зовнішніх комунікацій в організаціях сфери масового спорту та спорту для всіхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Kra_9.pdf511.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.