Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5008
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазур, Андрій | - |
dc.contributor.author | Матвєєв, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-21T10:52:25Z | - |
dc.date.available | 2016-04-21T10:52:25Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Мазур А. Структура, компоненти та сутність морального здоров'я / Андрій Мазур, Сергій Матвєєв // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 3/4. - С. 105-110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5008 | - |
dc.description.abstract | Аналіз статутів міжнародних організацій, які суттєво впливають на функціонування майже всіх соціальних інститутів сучасності (ВООЗ, ООН, ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ тощо) дає підстави стверджувати про їх зацікавленість у формуванні всебічно здорового індивіда, як засобу забезпечення глобальної безпеки людства. Однак досвід останніх років доводить, що глобальні ідеї провідних організацій потребують локального впровадження в практику (міста, села, школи, спортивні секції) та налагодженої взаємодії різних соціальних суб’єктів. Аналіз результатів досліджень педагогічного впливу фізичної культури та спорту (В. І Вандишев, 2010, А. М Буланцев., 2011 та ін.) дає підстави констатувати відсутність належної уваги фахівців до питань формування морального здоров’я під час спортивних занять, що й обумовлює мету дослідження – визначення сутності «морального здоров’я», його структури та компонентів. Проблеми дотримання норм моралі є предметом дослідження в різних наукових дисциплінах, особливо в педагогіці, філософії, психології, фізичному вихованні тощо. У них розглядаються окремі компоненти моралі з точки зору дисциплінарних знань. Водночас до цього часу немає чіткого визначення поняття «моральне здоров'я». Автори (Ж. Піаже, Б. Инельдер 2003, В. Л. Петрушенко, 2008, Д. Коггинс, 2009,) досліджували різні вікові групи, що значно розширило уявлення про мораль як соціальне явище, але так само призвело до низки протиріч. За останні 50 років накопичені знання щодо розуміння моралі її структури і компонентів. Як свідчить сучасна практика, існує необхідність імплементації отриманих знань у сферу фізичного виховання і спорту. Синтез досліджень з педагогіки, філософії, валеології дає підстави конкретизувати сутність поняття «моральне здоров’я» та його структуру. Моральне здоров’я можна визначити співвідношенням поняття моралі, рівня морального розвитку і вчинків людини (моральності), що забезпечує сприятливе існування індивіда в суспільстві шляхом уникнення моральних санкцій, які суттєво впливають на фізичне, психічне і соціальне здоров'я людини. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | моральне здоров'я | uk_UA |
dc.subject | мораль | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | моральний розвиток | uk_UA |
dc.title | Структура, компоненти та сутність морального здоров'я | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МSNU_2016_Т4_08.pdf | 313.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.