Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5005
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корносенко, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-21T10:19:58Z | - |
dc.date.available | 2016-04-21T10:19:58Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Корносенко О. Професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів як педагогічна проблема / Оксана Корносенко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 3/4. - С. 85-91. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5005 | - |
dc.description.abstract | За допомогою теоретичних, емпіричних і математичних методів установлено, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів в Україні може здійснюватися двома шляхами: у вищих навчальних закладах і «школах фітнесу»; виявлено вищі навчальні заклади України, які здійснюють професійну підготовку майбутніх фітнес-тренерів; проаналізовано напрями і результати підготовки фітнес-тренерів у «школах фітнесу». Констатовано, що виші, які готують фітнес-тренерів здатні здійснювати якісну підготовку і формувати професійні компетенції в повному обсязі. Отримані у «школі фітнесу» окремі знання, уміння та навички не відповідають вимогам до рівня підготовленості сучасного фітнес-тренера, через свою фрагментарність і частковість, їх не достатньо для якісного виконання професійних обов’язків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | фітнес-тренер | uk_UA |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів як педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МSNU_2016_Т4_05.pdf | 343.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.