Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4939
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-15T07:14:48Z | - |
dc.date.available | 2016-04-15T07:14:48Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Показники ставлення школярів до фізичного виховання, детерміновані демографічними та медичними даними / Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 190 - 196. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4939 | - |
dc.description.abstract | Характер дозвілля визначає вектор розвитку особистості. Значущість фізичного виховання на дозвіллі для школярів дасть змогу спрогнозувати напрямок розвитку суспільства. Опитано 1017 учнів середнього шкільного віку. Мета – з’ясувати показники ставлення школярів середнього шкільного віку до фізичного виховання, які визначаються демографічними і медичними даними. Підтверджено, що окремі показники ставлення школярів середнього шкільного віку до фізичного виховання, детерміновані статтю і віком (захоплення на дозвіллі, любов до уроків ФК, ставлення до оцінювання на уроці ФК, відвідуваність спортивних секцій, улюблені засоби і форми ФВ, мотиви, які спонукають і причини, що перешкоджають участі в заняттях). Виявлено, що ступінь відхилень у стані здоров’я великою мірою визначає ставлення до фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Показники ставлення школярів до фізичного виховання, детерміновані демографічними та медичними даними | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МSNU_2016_Т2_03.pdf | 480.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.