Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжангобекова, Христина-
dc.contributor.authorВовканич, Любомир-
dc.date.accessioned2015-02-13T10:25:22Z-
dc.date.available2015-02-13T10:25:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДжангобекова Х. Вплив занять у секціях бадмінтону, легкої атлетики (біг) та спортивних танців на функціонування серцево-судинної системи підлітків / Христина Джангобекова, Любомир Вовканич // Фізична активність, здоров’я і спорт. – 2014. – № 2. – С. 51 – 58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/461-
dc.description.abstractНа сьогодні є потреба в поліпшенні соматичного здоров'я та функціонального стану серцево- судинної системи школярів. Метою дослідження було порівняння впливу позакласних занять в різних спортивних секціях на функціональні показники серцево-судинної системи підлітків. Обстежили школярів (12-13 років, чоловічої статі) та їхніх однолітків, які займалися у секціях бадмінтону, легкої атлетики (біг) та спортивних танців. Описано вплив занять у цих секціях на основні показників гемодинаміки (частоту серцевих скорочень, артеріальний тиск, систолічний об'єм, коефіцієнт економічності кровообігу), індекс Робінсона, адаптаційний потенціал. Встановлено, що заняття у секціях бігу та бадмінтону супроводжується поліпшенням найбільшої кількості показників серцево-судинної системи підлітків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбадмінтонuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectсерцево-судинна системаuk_UA
dc.subjectбігuk_UA
dc.subjectспортивні танціuk_UA
dc.subjectпозакласні заняттяuk_UA
dc.titleВплив занять у секціях бадмінтону, легкої атлетики (біг) та спортивних танців на функціонування серцево-судинної системи підлітківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Dzhanhobekova Kh., Vovkanych L..pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.