Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4268
Title: Технологія відбору дітей на етапі початкової підготовки у веслуванні на байдарках і каное
Authors: Матвієнко, Ірина
Keywords: веслування на байдарках і каное
початкова підготовка
спортивний відбір
тестування
Issue Date: 2007
Citation: Матвієнко І. Технологія відбору дітей на етапі початкової підготовки у веслуванні на байдарках і каное / Ірина Матвієнко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 3. - С. 232 - 238.
Abstract: В статті висвітлено проблеми, з якими зіткнулися тренери з веслування, залучаючи дітей до занять веслувальним спортом. Описані підходи, які використовуються при відборі дітей в групи початкової підготовки у веслуванні на байдарках і каное; виділені основні складові початкового відбору: набір, тестування, навчання основним елементам виду спорту, відсів, та дана їм характеристика. Визначена традиційна модель відбору, характерною рисою якої є залучення до занять всіх бажаючих, відсутність процедури тестування, травматичний для психіки дитини «відсів» і т.п. Запропонована альтернативна модель, за якою діти протягом нетривалого періоду 15–20 занять на базі загальноосвітнього навчального закладу опановують елементи різних видів спорту, у тому числі і обраного. Це дає змогу з загальної кількості дітей відібрати перспективних до спеціалізованих груп з виду спорту, а менш здібним продовжити підготовку на рівні масового спорту в групах загальної фізичної підготовки. Особлива увага звертається на використання спеціальних вправ, спрямованих на виявлення та розвиток специфічних якостей весляра – відчуття води, рівноваги, властивості вестибулярного апарату. За результатами експертного опитування виділені інформативні критерії відбору.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4268
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
44_Matvienko.pdf485.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.