Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/404
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тучак, Олег | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T09:37:06Z | - |
dc.date.available | 2015-02-05T09:37:06Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Тучак О. Розвиток рухових функцій дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку / Олег Тучак // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 3. - С. 219 - 222. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/404 | - |
dc.description.abstract | Методично обґрунтовані заняття з фізичного виховання сприяють корекції рухових якостей неповносправних дітей. Мета дослідження – визначити засоби коректувально-виховної роботи й особливості рухових функцій дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Результати тестувань показали низький рівень фізичної підготовленості дітей. Рухові порушення в учнів виявлено у просторовому та силовому врегулюванні рухів. Результати дослідження дали можливість правильно дібрати фізичні вправи і застосувати відповідні методики їх виконання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | рухові функції | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk_UA |
dc.subject | коректувально-виховна робота | uk_UA |
dc.subject | рухові якості | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.title | Розвиток рухових функцій дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Tuc_36.pdf | 281.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.