Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФастівець, Анна-
dc.date.accessioned2015-01-29T09:20:46Z-
dc.date.available2015-01-29T09:20:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФастівець А. Формування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця фізичної реабілітації / Анна Фастівець // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 3. - С. 223 - 227.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/375-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність компетентнісного підходу до підготовки майбутніх фахівців фізичної реабілітації на сучасному етапі розвитку системи вищої освіти. Проаналізовано перелік соціально-особистісних, інструментальних, загальнонаукових та професійних компетенцій, формування яких передбачено галузевим стандартом підготовки фахівця фізичної реабілітації. Констатовано, що реалізація здоров’язбережної компетентності фахівця фізичної реабілітації можлива за умови володіння діагностико- прогностичними уміннями й навичками, які формуються на основі комплексу інтегрованих медико-біологічних знань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectфахівець фізичної реабілітаціїuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectдіагностико-прогностична компетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleФормування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця фізичної реабілітаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Fas_37.pdf251.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.