Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/375
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фастівець, Анна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-29T09:20:46Z | - |
dc.date.available | 2015-01-29T09:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Фастівець А. Формування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця фізичної реабілітації / Анна Фастівець // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 3. - С. 223 - 227. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/375 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутність компетентнісного підходу до підготовки майбутніх фахівців фізичної реабілітації на сучасному етапі розвитку системи вищої освіти. Проаналізовано перелік соціально-особистісних, інструментальних, загальнонаукових та професійних компетенцій, формування яких передбачено галузевим стандартом підготовки фахівця фізичної реабілітації. Констатовано, що реалізація здоров’язбережної компетентності фахівця фізичної реабілітації можлива за умови володіння діагностико- прогностичними уміннями й навичками, які формуються на основі комплексу інтегрованих медико-біологічних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична реабілітація | uk_UA |
dc.subject | фахівець фізичної реабілітації | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | діагностико-прогностична компетенція | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Формування діагностико-прогностичної компетентності майбутнього фахівця фізичної реабілітації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Fas_37.pdf | 251.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.