Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманчишин, Вікторія-
dc.contributor.authorПавленчик, Наталія-
dc.contributor.authorRomanchyshyn, Viktoriia-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-11-27T10:09:09Z-
dc.date.available2024-11-27T10:09:09Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationРоманчишин В. Роль CRM-систем у роботі менеджера / Вікторія Романчишин, Наталія Павленчик // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 59–62.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37480-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectCRM-системиuk_UA
dc.subjectробота менеджераuk_UA
dc.subjectCRM systemsuk_UA
dc.subjectmanager's workuk_UA
dc.titleРоль CRM-систем у роботі менеджераuk_UA
dc.title.alternativeThe role of CRM systems in the work of a manageruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Viktoriia ROMANChYShYN.pdf782.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.