Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуць, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorButs, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2024-11-27T09:21:14Z-
dc.date.available2024-11-27T09:21:14Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationБуць О. Маркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципи / Ольга Буць, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 76–78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетинг ідейuk_UA
dc.subjectосновні завданняuk_UA
dc.subjectсутністьuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.titleМаркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципиuk_UA
dc.title.alternativeIdea marketing: essence, main tasks and principlesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olha BUTs.pdf780.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.