Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOmelchenko, Ivan-
dc.contributor.authorKoptieva, Hanna-
dc.contributor.authorОмельченко, Іван-
dc.contributor.authorКоптєва, Ганна-
dc.date.accessioned2024-11-27T08:28:55Z-
dc.date.available2024-11-27T08:28:55Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationOmelchenko I. Сustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western markets / Ivan Omelchenko, Hanna Koptieva // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 106–108.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectUkrainian technology companiesuk_UA
dc.subjectcustomer experienceuk_UA
dc.subjectWestern marketuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectукраїнські технологічні компаніїuk_UA
dc.subjectклієнтський досвідuk_UA
dc.subjectзахідний ринокuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleСustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western marketsuk_UA
dc.title.alternativeКлієнтський досвід як ключовий підхід до управління утриманням клієнтів для українських технологічних компаній на західних ринкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivan OMELCHENKO.pdf784.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.