Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2024-11-26T11:14:08Z-
dc.date.available2024-11-26T11:14:08Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationВовчанська О. Маркетинг в охороні здоров’я: покращання споживчого досвіду / Вовчанська Ольга, Іванова Лілія // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф. (21 берез. 2024 р.). – Харків, 2024. – С. 397–399.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37462-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectохорона здоров’яuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecthealthcareuk_UA
dc.titleМаркетинг в охороні здоров’я: покращання споживчого досвідуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing in healthcare: improving the consumer experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska Olha,.pdf517.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.