Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorБалук, Надія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorBaluk, Nadiia-
dc.date.accessioned2024-11-26T10:55:09Z-
dc.date.available2024-11-26T10:55:09Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationВовчанська О. Сучасні стратегії в цифровому маркетингу / Вовчанська Ольга, Іванова Лілія, Балук Надія // Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 лют. 2024 р.). – Хмельницький, 2024. – С. 38–42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37461-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК;-
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectсучасні стратегіїuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectmodern strategiesuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.titleСучасні стратегії в цифровому маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeModern strategies in digital marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska Olha, Ivanova Liliia, Baluk Nadiia.pdf303.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.