Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2024-11-26T10:34:43Z-
dc.date.available2024-11-26T10:34:43Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.citationІванова Л. Роль і значення аналітики цифрового маркетингу в сучасному бізнесі / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Актуальні пробеми теорії і практики менеджменту та публічного врядування в контексті євроінтеграції : зб. матер. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 16 трав. 2024 р.). – Рівне, 2024. – С. 119–120.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37460-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК;-
dc.subjectаналітика цифрового маркетингуuk_UA
dc.subjectсучасний бізнесuk_UA
dc.subjectзначенняuk_UA
dc.subjectdigital marketing analyticsuk_UA
dc.subjectmodern businessuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.titleРоль і значення аналітики цифрового маркетингу в сучасному бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeThe role and importance of digital marketing analytics in modern businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliia, Vovchanska Olha.pdf236.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.