Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37396
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каленська, Анастасія | - |
dc.contributor.author | Парасотченко, Софія | - |
dc.contributor.author | Гузенко, Ірина | - |
dc.contributor.author | Kalenska, Anastasiia | - |
dc.contributor.author | Parasotchenko, Sofiia | - |
dc.contributor.author | Huzenko, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T12:19:10Z | - |
dc.date.available | 2024-11-22T12:19:10Z | - |
dc.date.issued | 2024-09-27 | - |
dc.identifier.citation | Каленська А. Наукова робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя / Анастасія Каленська, Софія Парасотченко, Ірина Гузенко // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 272–274. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37396 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | наукова робота | uk_UA |
dc.subject | студенти, | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.subject | research | uk_UA |
dc.subject | professional training of future teachers | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.title | Наукова робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.title.alternative | Student Research as a Factor in Improving the Professional Training of Future Teachers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anastasiia KALENSKA.pdf | 778.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.