Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2024-11-19T10:39:14Z-
dc.date.available2024-11-19T10:39:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетинговий менеджмент : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – другий (магістерський), галузь знань – 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 073 Менеджмент / уклад. Іванова Л. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 3 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37326-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectпорядок оцінюванняuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectгалузь знань – 07 Управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectспеціальність – 073 Менеджментuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – другий (магістерський), галузь знань – 07 Управління та адміністрування, спеціальність – 073 Менеджментuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Порядок оцінювання результатів навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovyi_menedzhment_Poriadok otsiniuvannia_073_Men-t_2024.pdf243.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.