Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37127
Title: | Педагогіка та психологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальності – 227 «Фізична терапія, ерготерапія», факультет фізичної терапії та ерготерапії, галузь знань: 02 «Культура і мистецтво», спеціальності – 024 «Хореографія», факультет педагогічної освіти та ФПтаЗО |
Authors: | Соловйов, Валерій Soloviov, Valerii Кафедра педагогіки та психології |
Keywords: | педагогіка та психологія робоча програма галузь знань: 22 «Охорона здоров’я» спеціальності – 227 «Фізична терапія ерготерапія» факультет фізичної терапії та ерготерапії галузь знань: 02 «Культура і мистецтво» спеціальності – 024 «Хореографія» факультет педагогічної освіти та ФПтаЗО кафедра педагогіки та психології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Педагогіка та психологія : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань: 22 «Охорона здоров’я», спеціальності – 227 «Фізична терапія, ерготерапія», факультет фізичної терапії та ерготерапії, галузь знань: 02 «Культура і мистецтво», спеціальності – 024 «Хореографія», факультет педагогічної освіти та ФПтаЗО / розроб. Соловйов В. Ф. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – 17 с. |
Abstract: | Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія та педагогіка» є формування у студентів базових знань про основні закономірності функціонування психіки, для розуміння механізмів, які забезпечують ефективність навчального процесу та формують оптимальні методи засвоєння знань та педагогічну скерованість мислення студентів. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37127 |
Appears in Collections: | Робочі навчальні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Programm ta' ħidma għad-dixxiplina edukattiva Pedagoġija u Psikoloġija (1).pdf | 875.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.