Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37045
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.contributor.author | Павлова, Юлія | - |
dc.contributor.author | Bodnar, Ivanna | - |
dc.contributor.author | Pavlova, Yuliia | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-06T13:19:07Z | - |
dc.date.available | 2024-11-06T13:19:07Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Спеціальна медична група чи особливі освітні потреби / Іванна Боднар, Юлія Павлова // Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті. – 2024. – № 1(3). – С. 1–11. DOI: 10.69468/2786-7544-2024-1-1 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37045 | - |
dc.description.abstract | Мета – визначити шляхи розвитку фізичної культури в умовах нових соціальних викликів. Objective: To outline pathways for the development of physical education amidst new social challenges. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | вчителі | uk_UA |
dc.subject | диференціація | uk_UA |
dc.subject | функціональні можливості | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | criteria | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | teachers | uk_UA |
dc.subject | physical culture | uk_UA |
dc.subject | functional abilities | uk_UA |
dc.subject | differentiation | uk_UA |
dc.title | Спеціальна медична група чи особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.title.alternative | Special medical group or special educational needs | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1628-3239-1-SM.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.