Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлова, Юлія-
dc.contributor.authorPavlova, Yuliia-
dc.date.accessioned2024-10-25T07:12:52Z-
dc.date.available2024-10-25T07:12:52Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationПавлова Ю. Особливості використання української версії протоколу Capl-2 для оцінювання грамотності у фізичній культурі й рухової активності дітей віком 8–12 років / Юлія Павлова // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 122–124.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36862-
dc.description.abstractМета дослідження – крос-культурна адаптація і змістова валідація протоколу CAPL-2. The purpose of the study is cross-cultural adaptation and content validation of the CAPL-2 protocol.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectпротокол Capl-2uk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectоцінювання грамотностіuk_UA
dc.subjectдіти 8–12 роківuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectCapl-2 protocoluk_UA
dc.subjectchildren aged 8-12 yearsuk_UA
dc.subjectliteracy assessmentuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectphysical activityuk_UA
dc.titleОсобливості використання української версії протоколу Capl-2 для оцінювання грамотності у фізичній культурі й рухової активності дітей віком 8–12 роківuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of using the Ukrainian version of the Capl-2 protocol for assessing literacy in physical education and physical activity of children aged 8-12 yearsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yuliia Pavlova.pdf395.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.