Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуль, Іван-
dc.contributor.authorМончук, Віктор-
dc.contributor.authorHul, Ivan-
dc.contributor.authorMonchuk, Viktor-
dc.date.accessioned2024-10-25T06:56:07Z-
dc.date.available2024-10-25T06:56:07Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationГуль І. Маркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикою / Іван Гуль, Віктор Мончук // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (10–11 трав. 2024 р., м. Львів) / за заг. ред. Л. Чеховської. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 124–128.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36861-
dc.description.abstractМета дослідження − систематизація і аналіз маркетингових інформаційних технологій як засобу залучення дітей 5−7 класів до занять легкою атлетикою. The purpose of the study is to systematize and analyze marketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athletics.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингові інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectдіти 5–7 класівuk_UA
dc.subjectлегка атлетикаuk_UA
dc.subjectmarketing information technologiesuk_UA
dc.subjectchildren of 5-7 gradesuk_UA
dc.subjectathleticsuk_UA
dc.titleМаркетингові інформаційні технології як засіб залучення дітей 5–7 класів до занять легкою атлетикоюuk_UA
dc.title.alternativeMarketing information technologies as a means of attracting children in grades 5-7 to athleticsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivan Hul.pdf470.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.