Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорж, Н. В.-
dc.contributor.authorБасюк, Д. І.-
dc.contributor.authorKorzh, N. V.-
dc.contributor.authorBasiuk, D. I.-
dc.date.accessioned2024-10-21T12:22:21Z-
dc.date.available2024-10-21T12:22:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКорж Н. В. Управління туристичними дестинаціями : підручник / Н. В. Корж, Д. І. Басюк. – Вінниця, 2017. – 322 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36838-
dc.description.abstractУ підручнику відображено сучасні науково-праксеологічні підходи до генезису поняття, структури та механізмів управління туристичними дестинаціями різного масштабу на засадах стійкого розвитку. У змісті розкриваються основи формування дестинацій, принципи, функції та механізми управління ними, основні аспекти конкурентоспроможності туристичних дестинацій різних рівнів в умовах забезпечення їх сталого розвитку, особливості управління маркетингом туристичних дестинацій. Всі розділи містять практичні завдання, тести, контрольні питання. Розглядаються приклади кращих світових та вітчизняних практик формування та управління розвитком туристичних дестинацій. Підручник розрахований на здобувачів вищої освіти, науковців, управлінців, працівників сфери туристичної індустрії та тих, хто цікавиться питаннями туризму та його регіональним розвитком. The textbook reflects modern scientific and praxeological approaches to the genesis of the concept, structure and mechanisms of tourist destinations management on the basis of sustainable development. The content reveals the basics of destination formation, principles, functions and mechanisms of their management, the main aspects of competitiveness of tourist destinations of different levels in terms of ensuring their sustainable development, features of marketing management of tourist destinations. All sections contain practical tasks, tests, and control questions. Examples of the best international and domestic practices of formation and management of development of tourist destinations. of tourist destinations. The textbook is intended for higher education students, researchers, managers, employees of the tourism industry and those interested in tourism and its regional development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуристичні дестинаціїuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjecttourist destinationsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleУправління туристичними дестинаціямиuk_UA
dc.title.alternativeManagement of tourist destinationsuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
g (1).pdf5.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.