Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2024-10-07T09:26:56Z-
dc.date.available2024-10-07T09:26:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВовчанська О. Синергія великих даних і штучного інтелекту як каталізатор інновацій в цифровому маркетингу / Ольга Вовчанська, Лілія Іванова // Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(16–17 трав. 2024р.). – Львів, 2024. – С. 253–254.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36513-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectсинергіяuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectsynergyuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.titleСинергія великих даних і штучного інтелекту як каталізатор інновацій в цифровому маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeSynergy of big data and artificial intelligence as a catalyst for innovation in digital marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliia.pdf873.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.