Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленчик, Наталія-
dc.contributor.authorЦіздин, Владислав-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Nataliia-
dc.contributor.authorTsizdyn, Vladyslav-
dc.date.accessioned2024-09-06T10:19:19Z-
dc.date.available2024-09-06T10:19:19Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.citationПавленчик Н. Бренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємства / Наталія Павленчик, Владислав Ціздин // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9–10 трав. 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів: ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 109–111.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36433-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпдприємствоuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleБренд-менеджмент як інноваційний засіб формування конкурентоспроможності пдприємстваuk_UA
dc.title.alternativeBrand management as an innovative means of forming the competitiveness of an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Pavlenchyk.pdf186.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.