Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуховець, Божена-
dc.contributor.authorДолинський, Борис-
dc.contributor.authorБорщенко, Валерія-
dc.contributor.authorBukhovets, Bozhena-
dc.contributor.authorDolynskyi, Borys-
dc.contributor.authorBorshchenko, Valeriia-
dc.date.accessioned2024-08-27T11:44:44Z-
dc.date.available2024-08-27T11:44:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБуховець Б. Фізична реабілітація : навч. посіб. / Божена Буховець, Борис Долинський, Валерія Борщенко – Одеса, 2022. – 270 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36344-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладено теоретичні засади навчальної дисципліни «Фізична реабілітація» описано: застосування активної фізичної терапії: зміст, завдання, види, класифікація, механізм позитивного впливу; методи обстеження, визначення функціональних можливостей; режими рухової активності, форми та методи застосування; висвітлено принципи, правила, методи алгоритмічного моделювання процесу призначення, формування програм та реалізації реабілітаційного процесу; запропоновано приклади його реалізації в інформаційній системі фізичної реабілітації. Навчальний посібник розраховано на здобувачів вищої освіти спеціальностей 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (Фізична культура), фахівців, які працюють у галузі корекції, педагогів спеціальної та інклюзивної освіти, спрямований на удосконалення їх компетентності в цій сфері.The textbook describes the theoretical principles of the educational discipline "Physical rehabilitation" described: application of active physical therapy: content, tasks, types, classification, mechanism of positive influence; examination methods, determination of functional capabilities; modes motor activity, forms and methods of application; principles, rules, methods are highlighted algorithmic modeling of the appointment process, the formation of programs and the implementation of rehabilitation process; examples of its implementation in the information system of physical rehabilitation are offered. he study guide is designed for students of higher education majors 017 Physical culture and sports, 014 Secondary education (Physical education), specialists working in the field of correction, teachers of special and inclusive education, aimed at improving their competence in this sphere.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectвидиuk_UA
dc.subjectрежими рухової активностіuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectметоди обстеженняuk_UA
dc.subjectмеханізм позитивного впливуuk_UA
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UA
dc.subjectmodes motor activityuk_UA
dc.subjecttasksuk_UA
dc.subjectexamination methodsuk_UA
dc.subjecttypesuk_UA
dc.subjectmechanism of positive influenceuk_UA
dc.subjectmechanism of positive influenceuk_UA
dc.subjectclassificationuk_UA
dc.titleФізична реабілітаціяuk_UA
dc.title.alternativePhysical rehabilitationuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Posibnyk_2023 (1).pdf4.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.