Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис-
dc.contributor.authorБуховець, Божена-
dc.contributor.authorПогорелова, Олена-
dc.contributor.authorDolynskyi, Borys-
dc.contributor.authorBukhovets, Bozhena-
dc.contributor.authorPohorelova, Olena-
dc.date.accessioned2024-08-27T11:02:06Z-
dc.date.available2024-08-27T11:02:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДолинський Б. Фізична терапія. Ерготерапія : навч. посіб. / Борис Долинський, Божена Буховець, Олена Погорелова. – Одеса, 2022. – 208 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36343-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладено теоретичні засади навчальної дисципліни «Фізична терапія. Ерготерапія» описано: застосування активної фізичної терапії: зміст, завдання, види, класифікація, механізм позитивного впливу; методи обстеження, визначення функціональних можливостей; режими рухової активності, форми та методи застосування; правила підготовки і проведення терапії та оцінки її результатів; висвітлено принципи, правила, методи алгоритмічного моделювання процесу призначення, формування програм та проведення фізичної терапії; запропоновано приклади їх реалізації в інформаційній системі фізичної терапії і ерготерапії. Навчальний посібник розраховано на здобувачів вищої освіти спеціальностей 017 Фізична культура і спорт, 014 Середня освіта (Фізична культура), фахівців, які працюють у галузі корекції, педагогів спеціальної та інклюзивної освіти, спрямований на удосконалення їх компетентності в цій сфері. The textbook outlines the theoretical principles of the study disciplines "Physical therapy. Occupational therapy" is described: the use of active of physical therapy: content, tasks, types, classification, mechanism of positive influence; examination methods, determination of functional capabilities; modes motor activity, forms and methods of application; preparation rules and conducting therapy and evaluating its results; principles, rules, methods of algorithmic modeling of the assignment process, program formation and conducting physical therapy; examples of their implementation are offered in information system of physical therapy and occupational therapy. The study guide is intended for students of higher education specialties 017 Physical culture and sports, 014 Secondary education (Physical culture), specialists who work in the field of correction, teachers of special and of inclusive education aimed at improving their competence in this area.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична терапіяuk_UA
dc.subjectерготерапіяuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectметоди обстеженняuk_UA
dc.subjectвидиuk_UA
dc.subjectмеханізм позитивного впливуuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectphysical therapyuk_UA
dc.subjectexamination methodsuk_UA
dc.subjectoccupational therapyuk_UA
dc.subjectpositive mechanism impactuk_UA
dc.subjecttasksuk_UA
dc.subjecttypesuk_UA
dc.subjectclassificationuk_UA
dc.titleФізична терапія. Ерготерапіяuk_UA
dc.title.alternativePhysical therapy. Ergotherapyuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Physical therapy. Ergotherapy_2022.pdf3.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.