Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрійчук, Тетяна-
dc.contributor.authorВладимир, Ольга-
dc.contributor.authorAndriichuk, Tetiana-
dc.contributor.authorVladymyr, Olha-
dc.date.accessioned2024-07-04T12:12:12Z-
dc.date.available2024-07-04T12:12:12Z-
dc.date.issued2024-05-30-
dc.identifier.citationАндрійчук Т. Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності / Тетяна Андрійчук, Ольга Владимир // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 20–22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36277-
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпідприємство сфери гостинностіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний феноменuk_UA
dc.subjectпопулярністьuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectpopularityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenterprise in the field of hospitalityuk_UA
dc.subjectsocio-psychological phenomenonuk_UA
dc.titleВплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of the image on the peculiarities of the development of the enterprise in the field of hospitalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tetiana Andriichuk.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.