Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorРатинський, Вадим-
dc.contributor.authorSherstiuk, Roman-
dc.contributor.authorRatynskyi, Vadym-
dc.date.accessioned2024-07-04T07:37:55Z-
dc.date.available2024-07-04T07:37:55Z-
dc.date.issued2024-05-30-
dc.identifier.citationШерстюк Р. Підвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинності / Роман Шерстюк, Вадим Ратинський // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 117–119.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36246-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectрівень задоволеностіuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectcustomeruk_UA
dc.subjectsatisfaction leveluk_UA
dc.titleПідвищення рівня задоволеності клієнтів в індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing customer satisfaction in the hospitality industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roman Sherstiuk 2.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.