Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36244
Title: Створення клієнтоорієнтованої організаційної структури готелю на основі бізнес-процесів
Other Titles: Creation of a client-oriented organizational structure of the hotel based on business processes
Authors: Шерстюк, Роман
Летун, Олександр
Keywords: індустрія гостинності
клієнтоорієнтована організаційна структура
внутрішній маркетинг
бізнес-процеси
корпоративна культура
hospitality industry
corporate culture
internal marketing
customer-oriented organizational structure
business processes
Issue Date: 30-May-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Шерстюк Р. Створення клієнтоорієнтованої організаційної структури готелю на основі бізнес-процесів / Роман Шерстюк, Олександр Летун // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 124–127.
Abstract: Метою дослідження є поглиблення методологічного підґрунтя та розробка практичних рекомендацій в контексті клієнтоорієнтованої організаційної структури готелю на основі бізнес-процесів. The purpose of the study is to deepen the methodological basis and develop practical recommendations in the context of the client-oriented organizational structure of the hotel based on business processes.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36244
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roman Sherstiuk.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.