Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемчук, Анастасія-
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorDemchuk, Anastasiia-
dc.contributor.authorHuzar, Uliana-
dc.date.accessioned2024-07-01T11:19:22Z-
dc.date.available2024-07-01T11:19:22Z-
dc.date.issued2024-05-30-
dc.identifier.citationДемчук А. Вплив елементів нейромаркетингу на залучення сімейної аудиторії гостей у закладах індустрії гостинності / Анастасія Демчук, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнар. участю (30 трав. 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 278–279.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36186-
dc.description.abstractВ сучасному світі для підприємств індустрії гостинності застосування елементів нейромаркетингу відкриває шлях до розуміння гостей. In today's world, for enterprises in the hospitality industry, the application of neuromarketing elements opens the way to understanding guests.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectсімейна аудиторіяuk_UA
dc.subjectгостіuk_UA
dc.subjectзаклади індустрії гостинностіuk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjecthospitality industry establishmentsuk_UA
dc.subjectfamily audienceuk_UA
dc.subjectguestsuk_UA
dc.titleВплив елементів нейромаркетингу на залучення сімейної аудиторії гостей у закладах індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of neuromarketing elements on attracting a family audience of guests in the hospitality industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anastasiia Demchuk.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.