Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія Стефанівна | - |
dc.contributor.author | Sorokolit, Nataliia Stefanivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-12T08:53:02Z | - |
dc.date.available | 2024-06-12T08:53:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : реф. дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Сороколіт Наталія Стефанівна ; ЛДУФК імені Івана Боберського. – Львів, 2023. – 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36146 | - |
dc.description.abstract | У дисертації представлено, проаналізовано та систематизовано коло проблемних питань трансформації сучасної системи фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти, пов’язаних із запровадженням концептуальних положень освітньої реформи «Нова українська школа». Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка комплексної моделі впровадження освітніх трансформацій у фізичне виховання для учасників освітнього процесу. The dissertation presents, considers, and systematizes a range of problematic issues of the transformation of the modern system of physical education of students in institutions of general secondary education, related to the implementation of the conceptual requirements of the educational reform «New Ukrainian School». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | автореферати дисертацій; | - |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | сучасні підходи | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | physical culture | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | modern approaches | uk_UA |
dc.subject | key competencies | uk_UA |
dc.subject | schoolchildren | uk_UA |
dc.subject | transformation | uk_UA |
dc.subject | educational institutions | uk_UA |
dc.subject | professional development | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sorokolit_ref.pdf | 928.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.