Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSorokolit, Nataliia-
dc.contributor.authorMoskalenko, Nataliia-
dc.contributor.authorRymar, Olha-
dc.contributor.authorMatviiv, Vasyl-
dc.contributor.authorPasichnyk, Viktoria-
dc.contributor.authorSolovey, Alla-
dc.contributor.authorMandiuk, Andriy-
dc.contributor.authorMalanchuk, Halyna-
dc.contributor.authorСороколіт, Наталія-
dc.contributor.authorМоскаленко, Наталія-
dc.contributor.authorРимар, Ольга-
dc.contributor.authorМатвіїв, Василь-
dc.contributor.authorПасічник, Вікторія-
dc.contributor.authorСоловей, Алла-
dc.contributor.authorМандюк, Андрій-
dc.contributor.authorМаланчук, Галина-
dc.date.accessioned2024-05-30T09:46:48Z-
dc.date.available2024-05-30T09:46:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learning / Nataliia Sorokolit, Nataliia Moskalenko, Olha Rymar, Vasyl Matviiv, Viktoria Pasichnyk, Alla Solovey, Andriy Mandiuk, Halyna Malanchuk // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference. – Rēzekne, 2024. – Vol. 1. – Р. 528–537. https://doi.org/10.17770/sie2024vol1.7875uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36113-
dc.description.abstractThe article addresses the challenges associated with fostering the physical development of Ukrainian schoolchildren connected with distance learning in physical education. The primary conditions for adopting distance learning stemmed from the Covid-19 pandemic and now confronts military aggression from Russia. The goal: to track the progress of 7th-grade students' physical development through remote physical education learning programme. У статті розглядаються проблеми, пов’язані з вихованням фізичного розвитку українських школярів, пов’язаних з дистанційним навчанням фіз освіти. Основні умови для переходу на дистанційне навчання випливають із Covid-19 пандемії і зараз протистоїть військовій агресії з боку Росії. Мета: відслідковувати прогрес фізичного розвитку учнів 7 класу шляхом дистанційного навчання фізичній культурі програма.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subject7th grade schoolchildrenuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectфізкультураuk_UA
dc.subjectучні 7 класуuk_UA
dc.titleРhysical education of Ukrainian schoolchildren during distance learninguk_UA
dc.title.alternativeФізичне виховання школярів України під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5798-20244-2-DR.pdf611.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.