Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Власюк, Роман Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Vlasiuk, Roman Anatoliiovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T10:37:13Z | - |
dc.date.available | 2024-05-08T10:37:13Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Власюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Власюк Роман Анатолійович. – Тернопіль, 2024. – 266 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062 | - |
dc.description.abstract | Досліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до трактування понять «диференціація», «диференційований підхід», «диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | дисертації; | - |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | методи інтерактивного навчання | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | диференційований підхід | uk_UA |
dc.subject | диференціація | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | future physical education teachers | uk_UA |
dc.subject | interactive teaching methods | uk_UA |
dc.subject | model | uk_UA |
dc.subject | differentiation | uk_UA |
dc.subject | differentiated approach | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical Conditions of Preparation of Future Teachers of Physical Education Based on a Differentiated Approach | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vlasiuk_dys_2024.pdf.pdf | 5.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.