Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласюк, Роман Анатолійович-
dc.contributor.authorVlasiuk, Roman Anatoliiovych-
dc.date.accessioned2024-05-08T10:37:13Z-
dc.date.available2024-05-08T10:37:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВласюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Власюк Роман Анатолійович. – Тернопіль, 2024. – 266 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36062-
dc.description.abstractДосліджуючи проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу на підставі вивчених наукових джерел визначено та уточнено зміст взаємопов’язаних ключових дефініцій з теми дослідження. Вивчення різних підходів науковців до трактування понять «диференціація», «диференційований підхід», «диференційоване навчання», дало нам змогу узагальнити їх сутнісні характеристики. Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський нац. пед. ун-т імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectметоди інтерактивного навчанняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectдиференційований підхідuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectfuture physical education teachersuk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectdifferentiationuk_UA
dc.subjectdifferentiated approachuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходуuk_UA
dc.title.alternativePedagogical Conditions of Preparation of Future Teachers of Physical Education Based on a Differentiated Approachuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasiuk_dys_2024.pdf.pdf5.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.