Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласюк, Роман Анатолійович-
dc.contributor.authorVlasiuk, Roman Anatoliiovych-
dc.date.accessioned2024-05-08T10:28:19Z-
dc.date.available2024-05-08T10:28:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВласюк Р. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу : автореф. дис. …канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Власюк Роман Анатолійович ; Хмельницька гум.-пед. академія. – Хмельницький, 2024. – 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36061-
dc.description.abstractНа основі аналізу літературних джерел уточнено основні дефініції професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходу. Було виділено мотиваційний, змістовий, діяльнісний компоненти та визначено їх критерії і показники рівнів готовності до впровадження диференційованого підходу в освітній процес. У процесі дослідження визначено педагогічні умови реалізації диференційованого підходу (мотивація студентів до занять шляхом використання диференційованого підходу на заняттях зі СПД; удосконалення змісту викладання СПД на основі диференційованого підходу; використання сучасних інформаційних технологій щодо реалізації диференційованого підходу на заняттях зі СПД; використання в навчальному процесі інтерактивних форм і методів навчання, які дають змогу ширше застосовувати диференційований підхід для організації навчального процесу). Розроблено структурно-функціональну модель процесу, що в сукупності з педагогічними умовами забезпечило позитивні результати дослідження.Studying the problem of training future teachers of physical education based on a differentiated approach using scientific sources. This research studied, defined, and specified the content of interrelated key definitions on the research topic. Studying different approaches to the interpretation of the following scientific concepts: «differentiation», «differentiated approach», and «differentiated learning», making it possible to generalize the essential characteristics of the «differentiated approach».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницька гуманіт.-пед. академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesавтореферати дисертацій;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectметоди інтерактивного навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectдиференційований підхідuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjectfuture physical education teachersuk_UA
dc.subjectdifferentiationuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectdifferentiated approachuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури на засадах диференційованого підходуuk_UA
dc.title.alternativePedagogical Conditions of Preparation of Future Teachers of Physical Education Based on a Differentiated Approachuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasiuk_aref_2024.pdf.pdf404.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.